SENSIUM

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία. Επίσης πιο κάτω θα βρείτε χρήσιμες ερωτήσεις.

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Δευ – Παρ: 9πμ-3μμ

Τρι-Πεμ-Παρ: 5:30μμ-9μμ

FAQ

Συχνές Ερωτήσεις

Θα παραλάβω το ίδιο προϊόν που βλέπω στη εικόνα;

Οι εικόνες των επώνυμων προϊόντων διευκολύνουν το χρήστη να επιλέξει το άρωμα που επιθυμεί και δεν είναι προς πώληση. Το άρωμα που θα παραλάβετε, είναι άρωμα τύπου της αντίστοιχης επιλογής σας, είναι σε δικό μας γυάλινο μπουκαλάκι και φέρει την ετικέτα της εταιρίας μας.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να παραγγείλετε μέσα από το κατάστημα μας, επιλέγοντας το άρωμα της προτίμησής σας και ολοκληρώνοντας την παραγγελία.Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε τηλεφωνικά δίνοντας μας τον κωδικό προϊόντος που επιθυμείτε και τα στοιχεία αποστολής είτε μέσω email αποστέλλοντας τα ανωτέρω στοιχεία.

Πόσο χρόνο χρειάζεται μία παραγγελία να αποσταλλεί;

Η παραγγελίας σας ετοιμάζεται την ίδια μέρα και παραδίδεται προς αποστολή είτε την ίδια μέρα αν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί μέχρι τις 16:00, ή την επόμενη εργάσιμη μέρα. Η παράδοση γίνεται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Τι επιλογές αποστολής παρέχετε?

Συνεργαζόμαστε με την εταιρία FIS Courier για αποστολές εντός Αττικής και με ACS για εκτός Αττικής. Επίσης έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε και αποστολή με BOX NOW.

Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου εάν έχει καταχωρηθεί;

Έαν μας ενημερώσετε πρίν προβούμε στην ολοκλήρωση και αποστολή της παραγγελίας σας, μπορείτε να την τροποποιήσετε. Σε διαφορετική περίπτωση μας επιστρέφετε την παραγγελία και σας πιστώνουμε τα χρήματά σας σε κουπόνι ίσο με την αξία της παραγγελίας σας.

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;

Επιστροφή προϊόντων

Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν εντός 14 ημερών απο την παραλαβή. Μπορείτε να τα παραδώσετε αυτοπροσώπως στο κατάστημα μας με επιστροφή χρημάτων ή να μας τα αποστείλετε με έξοδα που βαραίνουν τον πελάτη. Σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν την επιστροφή των προϊόντων για περαιτέρω πληροφορίες.

Κατάσταση προϊόντων

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία και κατάσταση. Το ποσό αγοράς θα επιστρέφεται κατόπιν ελέγχου των προϊόντων. Εάν η κατάσταση των προϊόντων προς επιστροφή δεν είναι η αρχική, ενδέχεται να υπάρξει μείωση στο ποσό επιστροφής η να μην μπορεί να επιστραφεί.

Επιστροφή χρημάτων

Σε περίπτωση πληρωμής με μετρητά, τα χρήματα επιστρέφονται με μετρητά με την επιστροφή των προϊόντων. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τα χρήματα πιστώνονται στον τραπεζικό σας λογαριασμό ή με μετρητά κατά την επιστροφή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Στείλτε μας μήνυμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σύντομα